Onderdelen
Talis biedt de volgende functionaliteiten:
- De basis van Talis bestaat uit een relatiebeheersysteem. Daarin bieden we uitgebreide mogelijkheden voor het beheren en gebruiken van bedrijfs- en persoonsgegevens. De gegevens kunnen op allerlei slimme manieren aan elkaar worden gekoppeld. U kunt Talis goed gebruiken als basis voor het versturen van mailings, zowel digitaal als op papier.
- De module voor projectbeheer biedt alle functionaliteiten om alle projectgegevens te beheren, van offerte tot oplevering. In de projectplanning kunt u taken aanmaken voor uw medewerkers en die koppelen aan deadlines. In het financiële overzicht ziet u alle financiële gegevens van het project in één oogopslag.
- De module voor urenadministratie is de plek waar uw medewerkers hun urenregistratie kunnen bijhouden. Vanzelfsprekend kunnen de urenboekingen worden gekoppeld aan taken en projecten.
- Talis biedt ook de mogelijkheid om een factuuradministratie bij de houden. Facturen kunnen worden gegenereerd op basis van offertes met een fixed price of op basis van de urenboekingen.
- Soms ontwikkelen we voor een klant een specifieke module op maat. Zo gebruiken we zelf binnen Talis een module voor de administratie van de hostingpakketten van onze klanten.
Breed toepasbaar
Inmiddels wordt Talis door diverse bedrijven gebruikt in verschillende branches, waaronder een bouwbedrijf, een detacheringsbureau, een zorginstelling, een reïntegratiebedrijf en een netwerkorganisatie. Het systeem is modulair opgebouwd en daardoor kunnen we het eenvoudig aanpassen aan de wensen van de klant.
Meer weten?
Heeft jouw organisatie behoefte aan één crm-systeem voor het beheren van alle gegevens van uw opdrachtgevers, prospects en toeleveranciers? Dan is Talis CRM wellicht ook iets voor jou! Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met René Dings.